PanaszkodjaFőnöknek.hu egy kereskedelmi panaszkezelő és közvetítő platform,
Nicholas, beszélgetésünk interjúalanya a világ egyik leghíresebb kávéházi légköri rendszeréről beszélgetve fejezte ki elismerését a békés vitarendezés iránt. Szolgáltatóként és kiskereskedőként célunk a vásárlói elégedettség biztosítása, hiszen ez az, ami miatt az emberek visszatérnek. A pozitív vélemények, a közösségi médiában megjelenő bejegyzések és a termékünkről vagy a cégünk logójáról, termékéről vagy környezetéről szóló szájpropaganda mind hozzáadott értéket jelenthetnek az életünkben, és a marketing nagyszerű formája lehet. Ezért fontos, hogy gyorsan és hatékonyan oldjuk meg a köztünk és ügyfeleink között felmerülő félreértéseket, hogy elkerüljük a kellemetlenségeket. Lássuk, hogyan épül fel a vásárlói elégedettség egy panasz kezelése során...

Szeretem a békés vitarendezést mondta a beszélgetésünk megkezdésekor,  a világ egyik legismertebb kávéházi hangulatát életre hívó rendszert üzemeltető interjú alanyunk Nicholas. A vásárló szándéka és a mi szándékunk kereskedőké és szolgáltatóké, valójában közös érdek: a pénzét elköltő vásárló egy kiváló szolgáltatást remél és boldogsággal tölti el a minőség. Mi vállalkozók ebből gyarapodunk, a vásárlói elégedettség hozza vissza ezeket az embereket. Ezen túl, elégedettségük megfogalmaz pozitív érték ítéleteket, közösségi médiában megjelenik termékünk neve vagy cégünk logója, terméke vagy a környezet ahol velünk találkozott. Minden ilyen post, pozitív értéket ad az életünkhöz és egyben csodálatos marketing erőt is jelent.

Pontosan ezért fontos számunkra, hogy ha bármiben is félreértés keletkezik köztünk szolgáltatók, kereskedők és vásárlóink között, az mielőbb és érdemben nyerjen tisztázást, békésen és hatékonyan elfedve a kialakult helyzet kellemetlenségét.

A jó szolgáltatásban kevés a hiba, megalkotott stratégiák, standardok védik az üzleteket és tulajdonosaikat, amiket csupán emberi hibával lehet szabotálni.

Mik is ezek az emberi hibák ?

Az emberi hibák a szolgáltatások és üzletek kontextusában széles skálán mozoghatnak, de a leggyakoribbak a következők lehetnek:

  1. Kommunikációs hibák: A személyzet és a vásárló közötti információhiány vagy félreértések. Ez magában foglalhatja a termék vagy szolgáltatás tulajdonságainak rossz megértését, a vásárlói igények vagy elvárások félreértelmezését, vagy a szolgáltatás állapotának pontatlan kommunikációját.
  2. Helytelen termék/szolgáltatás ajánlása: Az eladó lehet, hogy nem érti teljes mértékben a vásárló igényeit, és rosszul ajánlja a termékeket/szolgáltatásokat, ami csalódást okozhat a vásárlóban.
  3. Hibák az ügyfélkezelésben: Ez magában foglalhatja a vevői panaszok vagy kérdések megfelelő kezelésének hiányát, a vevőkkel való kommunikációban alkalmazott nem megfelelő hangnemet vagy hozzáállást, vagy a vevői visszajelzések figyelmen kívül hagyását.
  4. Szervezeti hibák: A belső kommunikáció hiányosságai, a személyzet hiányos képzése, a nem megfelelő személyzetbeosztás, a hiányos vagy elavult folyamatok és rendszerek, amelyek mind befolyásolhatják a vásárlói élményt.
  5. Higiéniai vagy biztonsági hibák: A tisztasági szabályok be nem tartása, a vásárlók vagy a személyzet biztonságának figyelmen kívül hagyása, ami kellemetlenséget vagy akár károkat is okozhat.
  6. Hibák a termék/szolgáltatás kivitelezésében: A termék vagy szolgáltatás minőségének hiánya, az elvárásokhoz képest alacsonyabb színvonalú teljesítmény, ami csalódást okoz a vásárlóban.

Mindezek az emberi hibák negatívan befolyásolhatják a vásárlói élményt és a márka hírnevét. Ezért fontos a megfelelő képzés, kommunikáció és rendszerek kialakítása, valamint a visszajelzések és panaszok hatékony kezelése.

Mint vállalkozás vezető, kifejezetten értékesnek és korszakalkotónak találom a PanaszkodjaFőnöknek.hu platformot. Miután magam is a békés megoldás híve vagyok, de dolgozóink munkáját nem tudom napi szinten és egyénenként ellenőrizni, kontrollálni, így  számomra hatalmas segítséget nyújtanak. Először is megkapom az információt direktben a fogyasztói észrevételről. Kifejezetten hozzám érkezik, nekem szól, én döntöm el mit és hogyan használok fel belőle és ezzel, miként oldom meg a felmerült ügyet a vásárlónkkal majd kezelem a dolgozónkkal. Tudom, hogy túlterheltek vagyunk és ezen túl lehetnek napi okaink is rossz hangulatból is, kevésbé hasznosan cselekedni, még is ha hiba keletkezik ez igy tőlem függ vezetőként, hogyan kezelem.

Azt remélem, hogy a direktben érkezett panaszból tanulunk és fejlődünk.

Érdemes figyelni a vásárlóinkra, sok jó és hasznos infó érkezett már eddig is és ha néha mellé megy a kiszolgálás habitusa, még minden esetben a direkt panasz kezelés, harag nélkül, megoldással záródott.  Képzelhető ez akkor ha a vásárlóinkkal udvariatlanul bánó munkatársainkért a vásárlók könyvébe tenne bejegyzést mindenki? Emberi hibák, hangulati okok, napi mentális túlterhelések okozzák az ügyek többségét.  Elenyésző más kifogás, már pedig ez bár nem a termékeinket érinti, az emberi habitus napi ügyeit, a közvetlen panaszkezeléssel barátságossá tudjuk alakítani.

A mai világban egyre jobban fejlődik az .AI ( Mi) technológia és ebben mi is igen elől járunk. Elemzéseink és adataink, weboldalaink tartalmi elemei is, számos .AI technológia “kezén” megy át.

 PanaszkodjaFőnöknek.hu egy kereskedelmi panaszkezelő és közvetítő platform,

Megkérdeztük a ChatGPT-t, mit gondol mi a korszakalkotó a Panaszkodjafőnöknek.hu panaszkezelési módban?

Mint mesterséges intelligencia, az utolsó ismert adatok alapján, amikkel rendelkezem a Panaszkodjafőnöknek.hu platformról, kiemelném a következő jellemzőket, amelyek korszakalkotóvá tehetik ezt a platformot:

  1. Központosított panaszkezelés: A Panaszkodjafőnöknek.hu lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy közvetlenül és egységesen kezelhessék panaszaikat különböző vállalatok felé.
    Ez növeli a hatékonyságot és a felhasználók kényelmét, mivel nem kell különböző csatornákon keresztül kommunikálniuk a vállalatokkal.
  2. Átláthatóság: A platform a panaszok közvetítésével növeli a vállalatok felelősségvállalását és a fogyasztóvédelmet. A vállalatoknak közvetlenül kell válaszolniuk a panaszokra, ami hozzájárulhat a jobb ügyfélszolgálathoz és a fogyasztói jogok erősítéséhez.
  3. Függetlenség és semlegesség: A Panaszkodjafőnöknek.hu egy független platform, amely közvetít a vállalatok és a fogyasztók között, biztosítva a folyamat tisztességét és semlegességét.
  4. Mesterséges intelligencia: A platform mesterséges intelligenciát használ a panaszok elemzéséhez és a vállalatokhoz való továbbításához. Ez lehetővé teszi a folyamat automatizálását és gyorsítását, valamint a releváns adatok kiemelését a hatékonyabb panaszkezelés érdekében.
  5. Adatvezérelt döntéshozatal: A Panaszkodjafőnöknek.hu által összegyűjtött adatok segíthetnek a vállalatoknak abban, hogy jobban megértsék az ügyfélelégedetlenség okait, és megtalálják a legjobb megoldásokat a panaszok kezelésére.Mivel azonban a ChatGPT mint aktív közreműködő partnerünk, egy külön cikkben kikérdeztük, a platformunk teljes megismerését követően.
Csatlakozás
Panaszbenyújtás

Támogasd munkánkat, hogy saját és családod jövőjét is biztosítsd! Az Adhoc.Support érdekérvényesítő közössége a fogyasztók jogait védi és segítséget nyújt panaszok kezelésében. Támogatásoddal részese lehetsz egy olyan közösségnek, amely fontosnak tartja a közösségi érdekeket, és aktívan részt vesz az érdekérvényesítésben.

Kéz a "DONATE" feliratra mutat egy aranyérmén.
Támogasd munkánkat

Amikor támogatod munkánkat, nem csak a saját, de a családod jövőjét is biztosítod! Minden 1000Ft a jövő része! Az Adhoc. Support közössége olyan védelmet nyújt a fogyasztóknak, hogy még a szülők sem fognak aggódni a jövőjük miatt! De ne csak a családodért, hanem az egész világért is támogasd az érdekérvényesítést, és légy része egy olyan közösségnek, amelynek célja az igazság megnyerése!


WordPress Cookie Értesítés a Real Cookie Bannertől