Miután megkérdeztük, kikérdeztük, szóra bírtuk: a ChatGPT erősen ajánlja a "Panaszkodj a főnöknek" platformot mind a fogyasztók, mind a vállalkozások számára. Közvetlen kommunikációs csatornát kínál a fogyasztók és a vállalatok között, lehetővé téve a gyorsabb és átláthatóbb panaszkezelést. Ez a fogyasztók számára jobb ügyfélélményt és nagyobb fogyasztói elégedettséget,...
Blog
Nicholas, beszélgetésünk interjúalanya a világ egyik leghíresebb kávéházi légköri rendszeréről beszélgetve fejezte ki elismerését a békés vitarendezés iránt. Szolgáltatóként és kiskereskedőként célunk a vásárlói elégedettség biztosítása, hiszen ez az, ami miatt az emberek visszatérnek. A pozitív vélemények, a közösségi médiában megjelenő bejegyzések és a termékünkről vagy a cégünk logójáról,...
A PanaszkodjaFőnöknek.hu pont azért hatékony a panaszkodásra, mert a vásárló panaszaira oda figyelő és azt érdemben megoldani kívánó vállalkozás vezető áll egymással szemben. A panaszkodás hatékonysága, függ a felek között szándéktól is, melyet a jelen szolgáltatásunk érdemben képvisel. Jó tudni azonban, hogy a panaszkodás káros lehet az emberekre és...
A reklamáció kezelése egy konfliktus: te konfliktustűrő vagy konfliktuskerülő vagy? Évekkel ezelőtt mesélte egy indiai elefánt tartó, hogy amikor kicsi az elefánt kikötik egy viszonylag erős kötéllel és megrémítik az állatot, hátha elszalad. Mivel azonban nem szakad el a kötél, hát az állat rájön, a kötél erős. Amikor aztán...
ADHOC SUPPORT ÉRDEKÉRVÉNYESÍTŐ KÖZÖSSÉG Jelmondatunk: “NEM VAGY EGYEDÜL!” Ne játssz magányos harcost, ha vannak mások is akikkel szövetkezhetsz!Erősségünk a kitartó közösségi képességünk a termék, szolgáltatási és kereskedelmi panaszkezelések során! Csapatban erősek és hatékonyak vagyunk: Csatlakozz hozzánk! Az Adhoc.Support biztos megoldást nyújt számodra, ha: Egyedinek vélt kereskedelmi reklamáció során falakba...
Az életünkben mindennek a pozitív oldalán kell lennie, mert egyébként az élet minősége válik kritikussá: konkrétan másokat és magunkat is negatívan fogjuk megítélni. Fordult már elő veled, hogy feltetted magadnak ezt a kérdést: ezt hogyan fogom megoldani? Minden napi életünk során számos esetben kerülünk olyan helyzetbe, amikor úgy érezzük:...
Tényleg annyira egyedül vagyunk a fogyasztói panaszainkkal? A vásárló minden esetben minőséget és megelégedést remél: de mégis mi a realitás? A feltett kérdések válaszához, több éves kutató és elemző munka után, magunk is a gyakorlati tapasztalton túl, mások kutatási adatait is megismerve jutottunk el. Igen! Kifejezetten utálunk panaszkodni és...
Az Adhoc.Support Érdekérvényesítő Közösség a világon elsőként jött létre a témában: ugyanúgy, mint sok más hasznos dolgot, egy valós probléma keltette életre. Ez a dolog nem más, mint egy nem megfelelő szolgáltatás vagy hibás termék vásárlását követő reklamáció. Ahogy mi magunk is, úgy barátaink, kollégáink, rokonaink, mondhatjuk, szinte mindenki...